Семенівська районна рада

"Громада моєї мрії" - творчий конкурс для юних талантів

Дата: 31.10.2019 14:18
Кількість переглядів: 2549

Результат пошуку зображень за запитом "картинки конкурс громада моєї мрії"

Сьогодні - юна мрія, завтра  вона має  всі шанси стати реальністю. Тож варто мріяти, дерзати, бути сміливими та креативними, бо саме таким підкорюються життєві висоти/ Нехай дитячі мрії стануть першими кроками до побудови нової і прекрасної держави під гордим ім’ям - Україна.

Саме громади значною мірою є  рушійною силою загальних позитивних перетворень. Тож надзвичайно цікаво і повчально для всіх нас бачити художній ескіз громади,  виплеканий уявою талановитих дітей.

Триває конкурс творчих робіт для школярів та юнацтва

«ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»

Організатори конкурсу -  Полтавська державна аграрна академія та Полтавська обласна асоціація місцевого самоврядування

Запроваджений з метою активізації участі молоді у розвитку місцевих громад, сприяння формуванню громадянських компетентностей та розвитку громадської активності, створення належних умов для прояву патріотизму, високих моральних якостей. 

До участі у конкурсі запрошуються здобувачі повної загальної середньої освіти (заклад освіти – ЗЗСО, ліцей, гімназія, НВК), професійно-технічної (заклад освіти – ПТУ, професійний ліцей), позашкільної освіти (заклад освіти – центри, комплекси, палаци, будинки, клуби, станції, кімнати, студії, школи мистецтва, малі академії мистецтв (народних ремесел), малі академії наук, мистецькі школи, спортивні школи тощо) та передвищої освіти (заклад освіти – технікум, коледж). Конкурс передбачає можливість участі як окремих авторів, так і авторських колективів.

На конкурс подаються роботи, виконані у вигляді опису проекту розвитку громади (населеного пункту) або її частини – школи, лікарні, зони відпочинку, туристичного центру, басейну, ботанічного саду, дороги, мосту; організації дозвілля, свята, фестивалю, спортивних змагань, художнього конкурсу; прибирання сміття, очищення водойми, насадження лісу; оздоблення території (клумби, розарії, фонтани, скульптури); будівництво і реставрація публічних споруд (шкіл, бібліотек, будинків культури, музеїв, церков); застосування цифрових технологій в житті громади (навчання, конкурси, громадські обговорення, консультування, інформування) тощо.Робота виконується у формі пояснювальної записки обсягом до 15 сторінок (формат А-4) з використанням прийомів візуалізації (схем, малюнків, фотографій). Робота подається  в Полтавську державну аграрну академію (вул. Сковороди, 1/3), кімнати 487а, 489, 490 до 20 листопада 2019 року. До неї додаються: електронний варіант наукової роботи, довідка про навчання з навчального закладу, контактні телефони.

Конкурсні роботи також  можуть надіслані на електронну адресу: pua@pdaa.edu.ua

Конкурс проводиться поетапно:  І етап – відбірковий (заочний), м. Полтава –до 20 листопада 2019 року; ІІ етап – фінальний, м. Полтава – до 5 грудня 2019 року. Список учасників, запрошених до участі у ІІ етапі Конкурсу, оприлюднюється на сайті ПДАА не пізніше 25 листопада 2019 року. На ІІ етапі Конкурсу фіналісти мають презентувати свою Конкурсну роботу (проект).

Журі конкурсу визначає переможців (I, II, III місця), які отримають дипломи та заохочувальні подарунки.

Нагородження лауреатів конкурсу відбудеться у грудні на урочистостях до Дня місцевого самоврядування. 

Телефони для довідок:    (099) 956-91-99;    (050) 857-11-80,  (0532) 56-00-56, (050)539-70-44.

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ОБЛАСНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ТА ЮНАЦТВА

«ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»

1. Загальні положення

Це Положення визначає порядок організації та проведення обласного конкурсу творчих робіт для школярів та юнацтва «Громада моєї мрії».

1.1. Обласний конкурс творчих робіт для школярів та юнацтва «Громада моєї мрії» (далі – Конкурс) проводиться Полтавською державною аграрною академією та Полтавською обласною асоціацією органів місцевого самоврядування.

1.2. Організацію та проведення Конкурсу в Полтавській області забезпечують кафедра публічного управління та адміністрування Полтавської державної аграрної академії та представники Полтавської обласної асоціації органів місцевого самоврядування.

Для організації та проведення Конкурсу утворюються організаційний комітет та журі.

1.3. Учасники Конкурсу (далі – учасники) – здобувачі повної загальної середньої (освітній заклад – ЗЗСО, ліцей, гімназія, НВК), професійно-технічної (заклад освіти – ПТУ, професійні ліцеї), позашкільної освіти (заклад освіти – центри, комплекси, палаци, будинки, клуби, станції, кімнати, студії, школи мистецтва, малі академії мистецтв (народних ремесел) малі академії наук, мистецькі школи, спортивні школи тощо) та передвищої освіти (заклади освіти – технікуми, коледжі та ін.). Конкурс передбачає індивідуальну та групову участь.

1.4. Учасникам Конкурсу можуть надавати допомогу (консультації) педагоги, батьки, керівники громадських організацій, представники органів учнівського самоврядування, місцевого самоврядування тощо (далі – керівники).

1.5. Мета Конкурсу – активізація участі молоді у розвитку місцевої громади, сприяння формуванню громадянських компетентностей та розвитку громадянської активності, створення належних умов для прояву патріотизму, високих моральних якостей.

1.6. Основні завдання Конкурсу:

залучення здобувачів повної загальної середньої, професійно-технічної та передвищої освіти до планування позитивних змін у соціальному, економічному та культурному розвитку громад;

виховання патріотизму, високих моральних цінностей, почуття любові до рідного краю, України;

створення умов для формування громадянина, здатного до свідомого вибору, підвищення громадянської культури учнів та студентів;

популяризація суспільно значущих форм діяльності учасників;

формування активного дієвого ставлення до вирішення проблем своєї громади;

набуття навичок взаємодії в колективі, з членами громади, органами місцевого самоврядування.

2. Учасники Конкурсу, умови та строки його проведення

2.1. Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для:

учнів 9-11 класів закладів загальної середньої освіти (окремих осіб та груп не більше 5 осіб);

вихованців, учнів, слухачів закладів позашкільної освіти (окремих осіб та груп не більше 5 осіб);

учнів (студентів) професійно-технічної та передвищої освіти (окремих осіб та груп не більше 5 осіб);

змішаних груп (представників різних закладів загальної середньої освіти та професійно-технічної і передвищої освіти, окремих осіб та груп не більше 5 осіб).

2.2. Для участі в Конкурсі учасники обирають одну з місцевих громад  або її частину (населений пункт) та готують Конкурсну роботу у формі проекту.

2.3. Конкурс проводиться щорічно з вересня по грудень поточного року.

Для поширення інформації про діяльність учасників та їх заохочення Конкурс проводиться поетапно:

І етап – відбірковий (заочний), м. Полтава – до 20 листопада;

ІІ етап – фінальний, м. Полтава – до 5 грудня.

Список учасників, запрошених до участі у ІІ етапі Конкурсу, оприлюднюється на сайті ПДАА не пізніше 25 листопада 2019 р..

На ІІ етапі Конкурсу фіналісти мають презентувати свою Конкурсну роботу (проект). Для виступу учаснику надається до 10 хвилин; для відповіді на запитання – до 3 хвилин. Порядок виступу учасників встановлюється за алфавітом.

2.4. Конкурс завершується церемонією нагородження переможців.

2.5. Для участі в І етапі Конкурсу необхідно надіслати на адресу Полтавської державної аграрної академії такі документи:

заповнена реєстраційна картка за зразком (додаток А);

Конкурсна робота (проект) в друкованому вигляді та в електронному варіанті.

Конкурсні роботи необхідно надіслати поштою не пізніше 15 листопада поточного року за адресою:

36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3, оф. 490;

на електронну адресу pua@pdaa.edu.ua.

Конкурсні роботи, надіслані пізніше вказаної дати, не розглядаються.

Конкурсні роботи без реєстраційної картки не розглядаються.

3. Вимоги до оформлення та змісту робіт, що надсилаються на Конкурс

3.1. Конкурсні роботи виконуються у вигляді проекту громади (населеного пункту) або їх частини – школи, лікарні, оздоровчої зони, туристичного центру, басейну, ботанічного саду, дороги, мосту; організації дозвілля, свята, фестивалю, спортивних змагань, художнього конкурсу; прибирання сміття, очищення водойми, насадження лісу; оздоблення території (клумби, розарії, фонтани, скульптури); будівництво і реставрація публічних споруд, (шкіл, бібліотек, будинків культури, музеїв, церков); застосування цифрових технологій в житті громади (навчання, конкурси, громадські обговорення консультування, інформування) тощо.

3.2. Текст викладається у формі пояснювальної записки.

Структура роботи:

постановка проблеми, що вирішується;

характер аудиторії, для якої призначено проект (діти дошкільного, шкільного віку, молодь, працюючі, жінки, люди похилого віку, усі мешканці тощо);

опис існуючої ситуації;

пропозиції щодо зміни.

Роботи мають бути максимально візуалізовані за допомогою схем, малюнків, фотографій.

Вітається фантазія, творчість, використання зарубіжного досвіду.

3.3. До розгляду Конкурсної комісії приймаються роботи, які раніше не публікувалися.

Категорично забороняється використовувати чужі роботи, фрагменти робіт чи ідеї (повністю чи частково). У разі невиконання цієї умови робота відсторонюється від участі в Конкурсі.

3.4. Учасники Конкурсу, які будуть запрошені до ІІ етапу, мають підготувати презентацію проекту, що буде представлена на підсумковій конференції.

3.5. Презентація повинна бути виконана в програмі «Microsoft Offise Power Point». Рекомендується не перевантажувати презентацію текстовою інформацією. Презентація може мати звуковий (музичний) супровід. Необхідно зменшувати розмір графічних файлів, що вносяться в презентацію, для безперебійної роботи комп’ютерів при їх демонстрації.

Склад презентації:

титульний слайд;

на першому слайді презентації відображаються: повна назва закладу освіти, його підпорядкування; назва Конкурсу; назва Конкурсної роботи, яка має відповідати її основному змісту; виконавець (прізвище, ім’я, клас чи гурток, творче об’єднання); керівник (П. І. Б. (повністю), місце роботи, посада, контактний телефон);

зміст у вигляді гіперпосилань на потрібні слайди або розділи;

основний матеріал презентації (не більше 15 слайдів, що ілюструють бачення автора (авторів) щодо громади його мрії);

перелік використаних джерел (не більше 10 джерел);

підсумковий  слайд.

3.6. Конкурсні роботи оцінюються за критеріями:

новизна, оригінальність;

реалістичність, можливість практичного використання;

науковість;

якість оформлення.

3.7. Конкурсні роботи, які не відповідають вимогам цього Положення, організаційним комітетом підсумкового етапу не розглядаються.

3.8. Збір та обробка персональних даних здійснюються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

4. Організаційний комітет та журі Конкурсу

4.1. Для організації та проведення Конкурсу створюються організаційний комітет та журі.

4.2. До складу організаційного комітету та журі включаються представники Полтавської державної аграрної академії та представники Полтавської обласної асоціації органів місцевого самоврядування.

4.3. Організаційний комітет здійснює загальне керівництво Конкурсом на кожному з його етапів.

Адреса оргкомітету фінального етапу Конкурсу:

Полтавська державна аграрна академія (кафедра публічного управління та адміністрування): 36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3, оф. 490, тел. (053) 50-25-22, e-mail: pua@pdaa.edu.ua, моб. тел. (095) 305-20-88;    (050) 857-11-80.

4.4.  Очолює організаційний комітет Конкурсу Голова.

Голова організаційного комітету:

визначає і розподіляє повноваження членів організаційного комітету;

керує роботою з організації та проведення відповідного етапу Конкурсу.

4.5. Члени організаційного комітету Конкурсу:

здійснюють організаційну роботу, щодо проведення відповідного етапу Конкурсу;

забезпечують порядок проведення відповідного етапу Конкурсу.

4.6. Секретар організаційного комітету Конкурсу:

оформляє документи щодо проведення та підведення підсумків Конкурсу;

сприяє висвітленню результатів Конкурсу в засобах масової інформації.

4.7. Кількість членів журі не може бути меншою ніж п’ять осіб.

4.8. Журі очолює Голова, який:

призначає секретаря;

організовує роботу журі та здійснює розподіл повноважень між його членами;

керує роботою з оцінювання Конкурсних робіт; 

проводить засідання журі.

4.9. Секретар журі Конкурсу забезпечує зберігання, систематизацію, оформлення документів і матеріалів відповідного етапу Конкурсу.

4.10. Члени Журі Конкурсу:

забезпечують об’єктивність оцінювання Конкурсних робіт учасників та їх доповідей під час проведення Конкурсу;

заповнюють оціночні протоколи відповідного етапу Конкурсу;

визначають переможців та призерів відповідних етапів Конкурсу.

5. Визначення та нагородження переможців Конкурсу

5.1. Після розгляду Конкурсних робіт журі визначає переможців відповідно до набраної кількості балів.

5.2. Переможці підсумкового етапу Конкурсу нагороджуються дипломами організаторів Конкурсу.

5.3. Керівникам, які координували діяльність і підготовку Конкурсних робіт переможців підсумкового етапу Конкурсу, вручається подяка організаторів Конкурсу.

5.4. Інформація про перебіг та результати Конкурсу розміщується на сайті Полтавської державної аграрної академії (https://www.pdaa.edu.ua) та інших, що підтримують мету та основні завдання Конкурсу.

Конкурсні роботи учасників Конкурсу не рецензуються і не повертаються.

Конкурсні роботи з метою популяризації суспільно значущої діяльності учнів та студентів можуть бути використані Полтавською державною аграрною академією на виставках, презентаціях, фестивалях тощо.

6.1. Фінансування Конкурсу

Фінансова підтримка Конкурсу забезпечується Полтавською обласною Асоціацією органів місцевого самоврядування.

 

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА

обласного конкурсу для школярів та юнацтва «ГРОМАДА МОЄЇ МРІЇ»

 

Назва Конкурсної роботи

 

Групова діяльність (позначити літерою «Г» та вказати загальну кількість учасників)

 

Прізвище, ім’я учасників групи

 

Індивідуальна діяльність (позначити літерою «І»)

 

Прізвище, ім’я індивідуального учасника

 

Повна назва закладу освіти, клас

(група)

 

Повна поштова адреса закладу освіти

 

Контактні телефони відповідальної особи від закладу освіти

 

Електронна адреса

 

Керівник учасників/ка Конкурсу

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Посада

 

Контактні телефони

 

Електронна адреса

 

 

Підпис керівника учасників/ка Конкурсу ________________________

Дата «___»____________________

 

Підпис керівника закладу освіти ___________________________

Дата «___»____________________

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь