Семенівська районна рада

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

Дата: 02.01.2020 11:34
Кількість переглядів: 397

Результат пошуку зображень за запитом картинки конкурс на заміщення вакантної посади

Відповідно до розпорядження № 01/02-04 голови районної ради «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади» від 02.01.2020 року Семенівська районна рада оголошує конкурсний відбір на заміщення вакантної посади директора КП «Семенівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської районної ради.

Основні вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища медична освіта та стаж роботи в закладах охорони здоров’я не менше трьох років, а також фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі: 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника комунального закладу охорони здоров’я Семенівської районної ради, що діє в організаційно-правовій формі комунального  некомерційного підприємства;

3) автобіографію;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують     відповідність    претендента   кваліфікаційним   вимогам до

керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

5) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2 Порядку;

6) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

7) довідку МВС про відсутність судимості;

8) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

9) попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 Порядку;

10) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4 Порядку;

11) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).

Документи приймаються протягом 25 днів з дати оприлюднення даного оголошення за адресою: смт. Семенівка, вул. Незалежності, 44, каб. 213, адреса електронної пошти: sem_rada@ukr.net.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь